Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

با انواع کفپوش های آشپزخانه آشنا شوید

با انواع کفپوش های آشپزخانه آشنا شوید

چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 13:07   |   2574 بازدید

اگر شما قصد دارید که آشپزخانه تان را نو سازی کنید، نوع کفپوش از مهمترین عوامل برای دستیابی به دکوراسیون آشپزخانه ایده ال است که باید با تمامی نیاز های شما هماهنگ و همسو باشد.  

1.کفپوش  های لمینتی :

کفپوش لمینتی این یکی از رایج ترین انواع کف پوش های آشپزخانه است. این نوع کفپوش به شدت در برابر لکه و همچنین خرابی و پارگی مقاوم است.کف لمینتی که نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند، رطوبت به خود نمیگیرد و مستقیماً بر روی سطوح موجود نصب می شود

2.کفپوش آشپزخانه وینیل :        

کف وینیل معمولاً تشابه زیادی با  انواع مختلف سطوح مانند چوب، سنگ، سیمان و فلز هستنداین کفپوش ها  نسبت به آب مقاومت زیادی دارند و می توان بر روی زمین موجود نصب شوند

با این حال کف وینیل به راحتی خراشیده می شود و اگر در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرد ، ممکن است که ظاهر اولیه خود را از دست دهد . شما میتوانید برخلاف کفپوش لمینتی سیستم گرمایش زیر کف را نصب کنید.

3.کفپوش آشپزخانه برسلانی :

کفپوش برسلانی عملا نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد و یکی از بهداشتی ترین، مقاوم ترین کفی ها در برابر خراش است که می توانید پیدا کنید.کاشی های پرسلانی به گونه ای طراحی شده اند  که طیف وسیعی از مدل ها و بافت ها را ارائه دهند،

پرسلان، معمولاً با استفاده از خاک رس سفید روشن خاک تحت فشار ساخته می شود و به همین دلیل بافت بهتری دارد. سرامیک پرسلان لعاب دار هم وجود دارد. چون پرسلان سخت تر است و پوشش مقاوم تری دارد؛ گران تر است. پس پرسلان هزینه بیشتری دارد.

کاشی های پرسلانی به طور معمول از طریق فرآیند آسیاب کردن تولید می شوند و لبه ها در زاویه های راست برش دارند تا آشپزخانه شما را شیک و مدرن جلوه دهند. آن ها ممکن است گرما را انتقال ندهند، اما اگر شما بخواهید می توانید سیستم گرمایشی را زیر کاشی های کف پرسلانی نصب کنید.

4. کفپوش آشپزخانه فوق فشرده :

سطح های بسیار فشرده از یک ترکیب پیچیده ای از مواد خام به وجود می آیند که در ساخت شیشه، سطح های کوارتز و کاشی های کف پرسلانی استفاده می شود. این ترکیب آن ها را به شدت در برابر لکه ،خراش ، آتش، گرما و غیره مقاوم می سازد.

این نوع کف پوش ها ایده آل ترین نوع کفپوش آشپزخانه می باشند ، و اگر قصد دارید که یکی از آن ها را بخرید، می توانید قطعاتی را به اندازه 320 * 144 سانتی متر نصب کنید. همچنین می توانید از روکش های و رنگ ها مطابق با سلیقه شخصی و سبک های مورد علاقه خود انتخاب کنید.

می توانید از همان نوع مواد برای پشت سینگ  ، و دیوار مقابل برای طراحی آشپزخانه ایده ال با آخرین سبک استفاده کنید.

5.کفپوش آشپزخانه  سیمان میکرو :

کفپوش سیمان میکرو یکی از ستاره های بی چون و چرا مواد کفپوش می باشد . کف سیمانی هم اکنون  تبدیل به ویژگی اصلی در آشپزخانه ها با نگاهی صنعتی ، یامدرن  شده است. این سیمان می تواند به هر نوع سطوح جامد گفته شود:تراس ، سنگ گچ، ، سنگ مرمر ، گچ تخته و غیره.

اگر این گزینه را انتخاب کنید، باید دانست که به غیر از رایج ترین انواع مختلف خاکستری، آن ها هم در طیف متفاوتی از رنگ های دیگر و همچنین در رنگ های براق ، ،مات  و اطلس  ظاهر می شوند.

تمیز کردن سیمان های میکرو آسان است و اگر می خواهید یک سیستم گرمایش زیر کفی نصب کنید، در تمام وقت ها به طور بهینه عمل خواهد کرد.

6. کفپوش آشپزخانه لینولئوم :

اگر دوست دار محیط زیست هستید, کف پوش لینولئوم برای شما  گزینه ای بهتر است این نوع کفپوش ها  از مواد طبیعی ساخته شده اند .و همچنین مقرون به صرفه هستند و در برابرلکه و آب مقاومت  چندانی دارند.

این نوع کفپوش دارای خواص ضدحریق , ضد باکتری است. تمیز کردن و نگهداری آن ها آسان است., اغلب از روغن برزک, گرد و غبار چوب پنبه, لینولئوم ساخته می شود

عمری در حدود 15 تا 30 ساله این مواد به لینولئوم  می دهند، که بنابر ضخامت و کیفیت مواد متفاوت می شوند. این کف پوش برای افرادی که حساسیت دارند ایده آل است و می تواند روی سطح قرار گیرد و با گرمایش زیر کفی سازگار باشد

7. کفپوش آشپزخانه رزین ابوکسی :

این یک گزینه  در نصب آشپزخانه ها بسیار محبوب  است, که می تواند مستقیما بر روی کفپوش اصلی قرارگیرد , نسبت به اب مقاوم , به لمس حساس , و به راحتی با صابون و آب گرم تمیز می شود.

این کف پوش کاملا رنگ های وطرح های  مختلف موجود است. در ضمن  توجه داشته باشید, اگر کف رزین اپوکسی را انتخاب کنید, باید به خوبی از آن مراقبت کنید چرا که به آسانی خراشیده می شوند

8. کفپوش آشپزخانه سرامیکی :

این نوع کاشی ها از لعاب و خاک رس درست میشوند و در اندازه ها, شکل ها, رنگ ها و روکش های مختلف هستند. اگر می خواهید به آشپزخانه خود احساس خوبی داشته باشید , باید کف سنگی  یا کف چوبی را انتخاب کنید. و اگر به دنبال طرح های قدیمی  هستید, باید کفپوش هایی  که دارای بافت های جذاب و نقوش برجسته هستند باید انتخاب کنید

جهت هماهنگی برای بازدید و مشاوره ی رایگان  با شماره تلفن 09122524678 و یا اطلاعات درج شده در صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید .

از نمونه کارهای طراحی نمای کلاسیک ، طراحی و اجرای نمای ویلایی ، بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی ما دیدن نمایید

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان بازسازی منزل

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: