Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

ایده های طراحی کانتر پذیرش

ایده های طراحی کانتر پذیرش

سه‏ شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 14:06   |   3843 بازدید

میز یا کانتر پذیرش  (Reception Desks)  ، از مهمترین مبلمان در فضاهای اداری ، بیمارستان ها ، مطب ها ، هتل ها و بانک ها محسوب می شودمیز کانتر ، به میزی گفته  می شود که علاوه بر سطح صفحه میز که برای استفاده کاربر می باشد،  قسمتی نیز به عنوان پیشخوان در جلو یا کنار میز تعبیه می شود که ارتفاع بیشتری از صفحه میز دارد و برای استفاده ارباب رجوع و حفاظت حریم میز، کاربرد داردطراحی و ساخت میز  پذیرش می بایست بصورت اختصاصی برای هر فضای کاری و بر اساس نیاز آن صورت پذیرد.سالهاست با استفاده از متریال هایی مانند چوب و ام دی اف و شیشه، طرح های خلاقانه و مختلفی در زمینه میز های پذیرش شکل می گیرند.      

طراحی دکوراسیون  و انتخاب مبلمانی با فرمی جذاب و کاربردی در بخش پذیرش ، می‌تواند دید خوبی نسبت به شرکت و یا سازمان شما در ذهن افراد ایجاد نماید. معمولا محل کانتر  پذیرش یا اطلاعات، روبروی در ورودی در نظر گرفته می شود تا کاربر بتواند دید بهتری نسبت به ورود و خروج افراد داشته باشد و  در صورت لزوم، مراجعین را به سمت خود برای راهنمایی و ارائه اطلاعات جذب کند. امروزه کانترهای پذیرش در طرح ها، فرم ها و جنس های بسیار متنوعی، بسته به کاربری فضای مورد نظر و سبک طراحی داخلی و دکوراسیون آنجا، وجود دارند که زیبایی و کارآیی فضای پذیرش را افزایش داده و بخش ورودی فضاهای کاری را به مکانی جذاب و کاربردی تبدیل می کنند.

برای هماهنگی برای بازدید و کسب مشاوره رایگان با شماره تلفن 09122524678 و یا اطلاعات درج شده در صفحه ی  تماس با ماتماس حاصل نمایید .

از نمونه کارهای اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای ویلا ، بازسازی ساختمان و طراحی نمای ساختمان شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیو داخلی مهرآداک دیدن نمایید

شرکت معماری شرکت دکوراسیون داخلی شرکت بازسازی ساختمان دکوراسیون منزل بازسازی خانه طراحی دکوراسیون دکوراسیون خانه اجرای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی مدرن دکوراسیون داخلی کلاسیک طراحی داخلی مدرن طراحی داخلی کلاسیک بازسازی ساختمان

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: