Close SplitView Logo Menu
logo

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی مهرآداک

يك معماری تازه ، خالق يك زندگی تازه

میکروسمنت چیست ؟

میکروسمنت چیست ؟

شنبه 8 مهر 1402 ساعت 12:39   |   178 بازدید

میکروسمنت را می‌توان یکی از زیباترین پوشش‌های تزیینی مدرن و جدید دانست. میکروسمنت به خاطر سازگاری زیادی که با محیط زیست دارد و همچنین مقاومت بالا آن توجه بسیاری از طراحان داخلی خوش ذوق امروزی را به خود جلب کرده است. از آنجا که این پوشش از تنوع رنگی و بافتی بسیاری برخوردار است، محیط‌هایی متنوع و خاصی را به وجود می‌آورد. از طرفی می‌تواند بنابر سلیقه‌ مشتری ظاهری مات یا نیمه براق و حتی براق داشته باشد. شاید در ابتدا کلمه‌ میکروسمنت برای شما عجیب و ناآشنا به نظر برسد اما مطمئن باشید دست کم یکبار کاربردهای آن ‌را در مکان‌های گوناگون دیده‌اید، درحالیکه با نام آن را نمی‌دانستید. همراه ما باشید تا در ادامه بیشتر با این کلمه‌ جذاب و ابهام‌آمیز آشنا شوید

کاربرد میکروسمنت

چسبندگی بسیار بالا و خاصیت بدون درز و غیر قابل نفوذ این ماده‌ خارق‌العاده باعث شده که در بسیاری از سطوح چه عمودی، چه افقی و مورب قابل استفاده و اجرا باشد. از این ماده برای نوسازی، پوشش و یا تزیین آشپزخانه‌، حمام، وان حمام و  سرویس بهداشتی، میزهای پیشخوان‌، دیوارها و نمای ساختمان‌ها،کفپوش‌ها و سقف ساختمان‌ها، اتاق‌های مرطوب مانند سونا و طراحی استخر ها وحوض ها، پله‌ها و به ‌خصوص برای دکوراتیو منازل و ساختمان‌ها و ادارات مانند دیوار پشت تلویزیون، فضای بین کابینتی  آشپزخانه‌ها، شومینه ها و میز و ... تقریبا هر جایی حتی در فضای باز و مدرن استفاده می‌شود.

 

میکروسمنت در چه فضا هایی  قابل استفاده است ؟

 

  1. کفپوش و سقف آشپزخانه

 2. حمام و سرویس بهداشتی

3. میزهای پیشخوان و اپن آشپزخانه

 4. فضاهای مرطوب مانند استخر، سونا و حوض  

5. فضاهای اداری، تجاری و تفرحی

 6. فضای شومینه و پشت تلویزیون

 

ویژگی‌ها و مزایای میکروسمنت

جالب است بدانید این ماده به عنوان مصالح ساختمانی از این نظر بسیار برجسته و مورد توجه است که می‌توان مستقیما آن را روی سایر مصالح ساختمانی به کار برد. کاشی، تخته گچ، سنگ مرمر، ظروف سنگی، بتن، سیمان، گچ و حتی کاشی کف از جمله مصالحی هستند که می‌توان برای پوشش آن‌ها از میکروسمنت استفاده کرد. برای این‌کار کافی است این ماده‌ جادویی را تنها به ضخامت سه میلی‌متر روی متریال‌های قبلی بریزید تا به سرعت شاهد بازسازی فضاهای پیش‌رویتان باشید.

  1. تنوع کاری بالا
  2. سازگار با محیط زیست
  3. طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و بافت‌های کوچک
  4. ترکیب رنگی دست‌ساز (خودتان می‌توانید رنگ دلخواهتان را با ترکیب با سایر رنگ‌ها بسازید.)
  5. چسبندگی بالا و سازگار با انواع سطوح
  6. مقاوم در برابر هرگونه خراش، ضربه و محلول‌های شیمیایی
  7. ضد لغزش
  8. سهولت در انجام کار
  9. نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان است و با اندکی آب و صابون به راحتی تمیز می‌شود.

 

آیا می‌توانیم از میکروسمنت‌ها برای پوشش کف و سقف استفاده کنیم؟

بله؛ میکروسمنت‌ها به دلیل استحکام بالایی که دارند به صورت میکروفرش و میکروفلور اجرا می‌شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای پوشش دیوارهای داخلی و نمای سختمان استفاده کرد.

 

میکروفرش یا Microfresh

بهترین انتخاب برای پوشاندن کف میکروفرش است که دارای بافتی متوسط و سطحی مقاوم برای راه رفتن محسوب می‌شود. این مدل بافتی معمولی دارد که یکی از ویژگی‌های برجسته‌ آن، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن است. از همین‌رو برای مکان‌های شلوغ و پرتردد بهترین انتخاب خواهد بود.

 

میکروفینو یا Microfino

میکروفینو محصولی است که بیشتر برای پوشش دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ظاهر منحصربه‌فرد و خصوصیت ضد آب آن استفاده از این محصول را برای پوشش دیوارها مناسب‌تر کرده است که علاوه بر دیوار های داخلی برای دبوار های نما هم قابل استفاده است . از طرفی نمای بسیار ظریف، زیبا و دلربای میکروفینو آن‌ را به گزینه‌ای جالب توجه برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی نیز، تبدیل کرده است.

بازسازی- دکوراسیون- معماری- شرکت معماری- شرکت دکوراسیون داخلی- میکروسمنت- طراحی استخر

به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه: